Om beter inzicht te krijgen in de wensen van onze klanten en te achterhalen waar onze verbeterpunten liggen, hebben we een klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Op dit onderzoek is een respons geweest van 36%.
We hebben geprobeerd om op zo veel mogelijk punten feedback te krijgen over onze service. Onze speerpunten waren algemene tevredenheid, kosten, communicatie/bereikbaarheid, Pinkweb (waarbij alles geüpload kan worden) en loyaliteit. De hoogste score hebben wij gehaald op de snelheid waarmee wij antwoord geven op vragen van onze klanten (gemiddeld een 9,05). De laagste score had betrekking op het gebruiksgemak van Pinkweb (gemiddeld een 8,0).
Al met al scoort Pinknotes een gemiddeld rapportcijfer van 8,6. Daar zijn we trots op! Maar ook al is het een mooi cijfer, het is zorg dat onze klanten tevreden blijven. Daar gaan we dan ook ons uiterste best voor doen. De verbeterpunten die door onze klanten zijn aangedragen nemen wij ter harte. Op die manier hopen we onze klanten in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.