Interim-management


Een ondernemer wil ondernemen, niets meer en niets minder. Lijkt dit een schot voor open doel? Absoluut! Toch zijn er nogal wat zelfstandigen die veel tijd steken in allerlei randzaken. Ook wel rompslomp genoemd. En laat rompslomp nu net het laatste zijn waar u op zit te wachten… Wij helpen u graag!

Inkomstenbelasting, de jaarrekening en andere administratieve klussen; rompslomp of niet, het zijn essentiële zaken die op orde moeten zijn voor het goed functioneren van iedere organisatie. Wij helpen u er graag bij, zodat u uw handen vrij heeft om te doen waar u goed in bent als ondernemer: geld verdienen!

Voor een ondernemer is het niet alleen belangrijk om de boekhouding up-to-date te houden, maar ook om te voldoen aan allerlei belastingverplichtingen. Bent u benieuwd waar onze administratieve dienstverlening uit bestaat? Wij kunnen de volgende zaken voor u verzorgen:


  • de financiële administratie: dit is het inboeken en up-to-date houden van uw ‘financiële huishouding’ of het controleren hiervan als u dit zelf heeft gedaan
  • de aangifte omzetbelasting: deze vindt plaats nadat we de boekhouding hebben verwerkt of gecontroleerd; daar blijkt immers uit hoe de aangifte ingevuld moet worden
  • het opstellen en bespreken van de jaarrekening: aan het eind van het boekjaar stellen we aan de hand van de gegevens en de administratie die u verstrekt heeft de jaarstukken op en bespreken deze met u
  • aangiften inkomsten- en vennootschapsbelasting: uit de opgestelde jaarrekening blijkt hoeveel de inkomsten- dan wel vennootschapsbelasting bedraagt

Voor een Besloten Vennootschap (BV) verzorgen wij ook de deponeringsstukken voor de Kamer van Koophandel.